lördag 4 april 2009

Några timmar i röda rummet


Nyss hemkommen från UB. Ska laga lite mat och läsa den sista artikeln till ungdomasterapin, har plöjt igenom dom jobbigaste men dom var inte så jobbiga som jag trodde.


Sen tänkte jag vila och göra min avslappning. Men det är en aning svårt att göra den eftersom jag inte har nån som kan läsa instruktionerna för mig. Hmmm.
Som synes har jag för en gångs skull lagt upp några bilder! Det är som ni vet väldigt sällsynt. Längst till vänster har vi Pelle (även kallad mes-pelle!) och till höger Hugo (även kallad Svarta Faran!). Båda smeknamnen är ganska talande för hur dom är för Pelle är den fjantigast katt man kan tänka sig och Hugo är livsfarlig. På bilden ser han kanske inte så farlig men jag lovar att han är det!
Japp. Nästa gång lägger jag upp bilder på dom andra katt-pöjkarna som jag nästan aldrig får träffa nuförtiden.... :P Men snart är det påsklov.





Inga kommentarer: