fredag 3 april 2009

Bra start på helgen

Ja jag var ironisk. Denna fredag har varit lite trött. Och med trött menar jag sömnig. Och med det menar jag att jag har varit trött och allmänt less. Jag tror inte jag behöver specificera mer. Har kollat på lite bilder ett tag och det var kul iaf. Önskar att jag hade fler att titta på.
Försöker planera lite för lördag och söndag för att ha nåt att göra.

Lördag:
1. Sovmorgon (dvs sova längre än till kl 8)
2. Skriva ut en massa papper på skolan som jag inte orkade idag.
3. Läsa dom papperen.
4. Dagdrömma.
5. Vara hos min fina vän L på kvällen.

Söndag:
1. Sovmorgon igen! (för att fira att jag för en gångs skull inte har bokat tvättid...)
2. Dricka en massa kaffe.
3. Göra min övningar.
4. Dagdrömma.
5. Plugga. Lite iaf.

Japp det var den helgen det. Men vad ska jag då hitta på i nuet, denna fredagskväll? Jo så här hade jag tänkt: jag ska inte kliva upp ur sängen. Jag ska inte tänka att jag måste läsa en massa. Jag ska inte spänna nacken så att jag får ont i huvet. Många saker jag inte ska göra således.
Men jag har en fråga: eftersom jag inte kan kliva upp ur sängen - kan nån vara snäll och hämta ett glas vatten åt mig?

Inga kommentarer: