fredag 3 april 2009

Diagnos-tänk

Jag har ställt diagnos. Eller kanske inte diagnos på det sättet, men diagnos på vilken personlighetstyp jag tycker att jag tillhör. Det var roligt. Jag fick en aha-upplevelse, även fast jag inte blev så förvånad över utfallet. Vilken typ det är får ni gissa. Men jag tror inte att det är så svårt.
Nu har jag läst i tre timmar å är ganska nöjd. Men följden blev huvudvärk - igen. Och nu vet jag inte om jag ska ska stanna kvar på skolan och läsa lite mer eller om jag ska gå hem å laga mat. Främst vill jag inte gå hem för jag har ingen mat att laga och vet inte vad jag ska handla för att få ihop nån mat heller. Jag är så otroligt less på den mat jag brukar äta. Vad gör man? Får se hur det blir.
En annan sak som också talar emot att jag borde gå hem är att det nog inte blir så mycket pluggande av hemma. Större risk att jag lägger mig å sover ett tag. Hursomhelst.
Några spikade planer för helgen har jag inte - så förslag mottas med tacksamhet!

Just det ja. Jag blev så arg nu! Kollade på vår kursportal och det står där att KBT-tentan kommer vara på kvällstid, kl 16-22. För mig är det som upplagt för misslyckande. Illa.

2 kommentarer:

Linda sa...

Nu har du en spikad helgplan! Lite mys hos mig imorrnkväll :) Vore supertrevligt om du vill komma! KRAM till dig fina Erika!

erika sa...

Jag vill komma, fina du. Och jag kommer, det har jag bestämt.
Så vi ses imorgon kl 19, kram till dig med - du är bäst. 8-)