fredag 17 april 2009

Om 7 timmar är jag fri

För då är tentan klar och inlämnad. Och jag vet att det kommer gå bra för det har jag redan bestämt. Jag utövar något slag av omnipotent kontroll som ni ser. Ikväll ska jag slappa och ta det mycket lugnt genom att läsa och lösa korsord. Jag måste ju vara pigg och utvilad imorgon då jag ska jobba dygn för första gången. Jag är lite nervös för jag har inte jobbat på en månad. Men det kommer också gå fint, naturligtvis.
Idag blir det sol! Lite jobbigt eftersom man måste sitta inne hela dan men desto bättre när man kommer ut!
Dessvärre känner jag att huvudvärken redan kommer krypande... men jag ska försöka tänka bort den. Och komma ihåg att slappna av men det är lättare än gjort. I alla fall ser jag framemot att få ställa pdt-böckerna i bokhyllan när jag kommer hem... Hoppas det kommer gå bra för er mina klasskamrater! Om nu nån av er läser detta... :P

1 kommentar:

Linda sa...

Detsamma vännen!! Hejja!