fredag 17 april 2009

Nu är det klart!

Jag fattar ingenting. Klockan halv ett var jag klar. Satt en halvtimme och läste igenom och la till några smågrejer. Men sedan hade jag redan skrivit för mycket och hade ingen anledning och sitta där och analysera sönder det jag hade skrivit. Hoppas man inte blir underkänd om man skrev för mycket för isf blir jag det, och det vore jäkligt onödigt. Men jag har bestämt mig för att det gick jättebra! Jag tyckte inte att frågorna var särskilt svåra men så har ju också pluggat sen dag ett, så det vore inte ett bra bevis för min studieteknik om jag kuggade... Men som sagt; det gick bra.
Nu vet jag inte vad jag ska hitta på faktiskt. Måste väl pallra mig ut på en sväng, men det tar emot. Jag vet inte riktigt varför, men återigen; "Det är som det är".
Nu väntar jobbande i helgen och sedan en ny kurs på måndag - KBT. Och jag längtar, det ska bli så roligt!

2 kommentarer:

Camilla sa...

Tack för lånet av pennan. :-)

erika sa...

vassegod! :P