tisdag 12 maj 2009

Ajajajajajajajbläbläbläblä

Bra rubrik eller hur? En av mina mest kreativa någonsin skulle jag tro.
Jag sitter här och förbereder mig för att läsa igenom föreläsningsanteckningarna. Och jag är så trött. Och jag har mått så kasst idag. Men jag tror inte någon har märkt nåt. Jag inbillar mig att jag är bra på att dölja saker, men jag har ingen aning om det är sant.
Tröttheten och den här eviga kampen får mig bara att vilja gå och dra nåt gammalt över mig. Det finns bara två saker som hjälper och det är en vän och en gråtattack. Men jag vet att jag har en tendens att dra mig undan när jag egentligen inte vill något hellre än att prata, eller krama. Jag tänker att jag inte får göra någon ledsen eller bekymrad för min skull. Jag vill att alla bara ska må bra, men samtidigt så verkar jag fullkomligt strunta i mig själv. Jag minns en gång för längesen en speciell dag då jag tänkte "Tack gode gud att det är jag och inte någon annan, det är bättre att det är jag". Å så tänker jag nog fortfarande också.

Inga kommentarer: