onsdag 6 maj 2009

Den där skulden igen

Japp den kommer krypande mer och mer och jag vet inte vad jag ska göra av den. Jag borde inte känna den, men likväl gör jag det. Ju mer jag försöker att inte känna den desto mer känner jag den såklart. Det är ju så det är.
Idag har jag läst Barlow-boken som en idiot. Till skillnad från många andra så tycker jag inte att den är jobbig eller hemsk på nåt vis. Jag gillar den skarpt faktiskt. Dock inger den en viss stress eftersom man (läs: jag) vill läsa allt och den är på 700 sidor. Därmed är det lite svårt att hinna med allt. Men jag har i princip läst allt jag hade planerat så nu är det bara att börja nöta in kunskaperna på nåt sätt.
Nu måste jag gå och diska och stöka undan. Har hela diskhon full av morots- potatis- och kålrotsskal efter att jag lagade rotmos till middag.

Inga kommentarer: