söndag 24 maj 2009

Trött, glad, nöjd, avslappnad, pluggande

Alla dessa beskriver hur jag känner mig nu, i varierande utsträckning. Trött på grund av att ha jobbat långa pass, glad och nöjd för att jag trivs så bra med det jobbet, och till sist avslappnad för att jag är hemma och tar det lugnt efter en lång helg. Nu kanske det kan tyckas lite konstigt att jag kan känna mig avslappnad samtidigt som jag pluggar. Men så är det. Jag har pallrat upp en massa kuddar i sängen och så har jag tänt en sticka rökelse som var väldigt behaglig. Allt detta kombinerat med känslan av och vetskapen om att jag kan ta det lugnt ikväll bidrar till denn avslappning, det är min fasta övertygelse.
Så nu ska jag nog ta och fortsätta med att vara glad nöjd och avslappnad och sen ska jag ta och fixa i ordning lite kvällsfika. Och just det! Ikväll är det Bones kl 20 på trean... Ett tips för den som gillar kriminalare som jag...! Hoppas ni har en skön kväll allihopa!

Inga kommentarer: